Winnaars MVO 2017
CATEGORIE DUURZAME ONTWIKKELING
Nutrition & Santé: Project «Tofu for Africa»
Van links naar rechts : Kristel de Smet, Group Brand Manager Health Food, en Laure Roenen, Marketing Trainee Health Food
Tetra Pak: New packaging Tetra Brik Aseptic 1000 Edge Dop LightCap 30
Frank Vandewal, Environment Manager Benelux
CATEGORIE MILIEU
Fondation Yves Rocher: Project "Plant for the Planet"
Van links naar rechts : Leen Taelman, Brand & Communication Manager, Guillaume Lecointre, CEO Benelux, en Julie Rosenkrantz, Marketing Director
CATEGORIE FAIRTRADE
Fairebel: Participatie in het project van het Label "Fairefaso"
Van links naar rechts : Benoit De Waegeneer, Gestionnaire de programme Burkina Faso bij Oxfam, en Erwin Schöpges, Voorzitter van Faircoop
CATEGORIE MAATSCHAPPELIJKE ETHIEK
CUBZZ: Hulp aan "SOS Kinderdorpen"
Van links naar rechts : Wouter Cauwenbergh, Founder of CUBZZ & DREAMBUILDER, en Tom Moons, Head of Partnerships & Communication "SOS Kinderdorpen"
Unilever: Women Empowerment
Maxime Krug, Brand Manager Unilever Benelux
CATEGORIE ONDERWIJS
Delacre: Hulp aan "Toutes à l'école"
Benoît Cardinael, Marketing Director
CATEGORIE HUMANITAIRE HULP
Procter & Gamble : Pampers en Unicef tegen tetanus
Caroline Hoefsloot, Marketing at Procter & Gamble
SPECIALE PRIJS ETHIEK
Voedselbanken: Unieke samenwerking met de grootdistributie
Van links naar rechts: Alfons De Vadder, Gedelegeerd bestuurder van de Belgische Federatie van Voedselbanken, en Ignace Bosteels, Voorzitter van de Belgische Federatie van Voedselbanken
WEB Ontwerp en ontwikkeling : SYSCOL hosting en IT-diensten |
Copyright 1954-2024 : Koninklijk Belgisch Comité voor de Distributie - Tel: +32 (0)2 345 99 23 - |