Winnaars MVO 2017

CATEGORIE DUURZAME ONTWIKKELING

                                                     

Nutrition & Santé: Project «Tofu for Africa»

Van links naar rechts : Kristel de Smet, Group Brand Manager Health Food, en Laure Roenen, Marketing Trainee Health Food

 

                                                              

Tetra Pak: New packaging Tetra Brik Aseptic 1000 Edge Dop LightCap 30

Frank Vandewal, Environment Manager Benelux

 

CATEGORIE MILIEU

                                             

Fondation Yves Rocher: Project "Plant for the Planet"

Van links naar rechts : Leen Taelman, Brand & Communication Manager, Guillaume Lecointre, CEO Benelux, en Julie Rosenkrantz, Marketing Director

 

CATEGORIE FAIRTRADE

                                             


Fairebel: Participatie in het project van het Label "Fairefaso"

Van links naar rechts : Benoit De Waegeneer, Gestionnaire de programme Burkina Faso bij Oxfam, en Erwin Schöpges, Voorzitter van Faircoop

 

CATEGORIE MAATSCHAPPELIJKE ETHIEK

       

CUBZZ: Hulp aan "SOS Kinderdorpen"

Van links naar rechts : Wouter Cauwenbergh, Founder of CUBZZ & DREAMBUILDER, en Tom Moons, Head of Partnerships & Communication "SOS Kinderdorpen"

 

                                                      

Unilever: Women Empowerment

Maxime Krug, Brand Manager Unilever Benelux

 

CATEGORIE ONDERWIJS

                                                           

Delacre: Hulp aan "Toutes à l'école"

Benoît Cardinael, Marketing Director

 

CATEGORIE HUMANITAIRE HULP

    

Procter & Gamble : Pampers en Unicef tegen tetanus

Caroline Hoefsloot, Marketing at Procter & Gamble

 

SPECIALE PRIJS ETHIEK

                                        

Voedselbanken: Unieke samenwerking met de grootdistributie

Van links naar rechts: Alfons De Vadder, Gedelegeerd bestuurder van de Belgische Federatie van Voedselbanken, en Ignace Bosteels, Voorzitter van de Belgische Federatie van Voedselbanken